niedziela, 24 maja 2015

11. Stefan Kraft

Hej :)

Dzisiaj pokażę Wam autograf Stefana Krafta. Otrzymałam go po napisaniu prośby do AZN. 

Stefan Kraft (ur. 13 maja 1993 w Schwarzach im Pongau) – austriacki skoczek narciarski, reprezentant klubu SV Schwarzach, indywidualny wicemistrz świata oraz drużynowy mistrz świata juniorów z 2011 roku z Otepää. Brązowy medalista mistrzostw świata juniorów z 2013 r z Liberca. 
(c) wikipedia
adres: Österreichischer Skiverband
Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck
Austria





13 komentarzy:

  1. Gratulację ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;)
    http://autografy-maryni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję ;)
    Zapraszam do mnie, http://autografyadama.blogspot.com
    Pozdrawiam Adam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) Trzeba dołączyć IRC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie trzeba dołączać IRC. :)

      Usuń
  5. Hej. Widzę, że kolekcjonujesz autografy. Na pewno zainteresuje Cię ten konkurs.

    Udział nic nie kosztuje, nie wymaga udostępniania, lajkowania itd. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
    Do wygrania autografy zwycięzcy zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu - Janka Ziobry :)

    https://www.facebook.com/175710329121045/videos/1213702771988457/?permPage=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! a mi od miesiąca nie odpowiedzieli na list.. czy komuś jeszcze nie wysłali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja właśnie też wysłałam do nich list już kilka miesięcy temu i nie otrzymałam odpowiedzi do tej pory.

      Usuń
    2. no to pewnie już nie wysyłają... przeglądając blogi widziałam, że w macu ludzie jeszcze dostawali odp, póżniejszych postów z autografami od AZN wiele raczej nie widziałam.

      Usuń